Yangiliklar
Yangi trend chakana savdoda: Markalar uchun vaqt Markaziy Osiyodan
Rossiya chakana savdosi yangi brendlarni jalb qilishda davom etmoqda, bu esa uning faol rivojlanishini tasdiqlaydi. 2024 yilda bozor 61 yangi brend bilan to'ldirilgan, ulardan 33 tasi mahalliy, 28 tasi esa xorijiy. Ushbu trend Rossiya savdo belgilari faolligining o'sishini ko'rsatadi, ular o'z o'rnini mahalliy bozorda egallashga intilmoqda.Xorijiy brendlar orasida yetakchi o'rinlarni Xitoy (25%), Italiya (14%), Germaniya (11%) va Turkiya (11%) kompaniyalari egalladi. Ammo Rossiya brendlarining tarkibi sezilarli o'zgarishlarga uchradi: yangi o'yinchilar chakana savdo segmentida 82% yangi ochilishlarni tashkil qilgan, katta chakana sotuvchilar esa faqat 18% bozor kirishlarini ta'minlagan.
Markaziy Osiyo mamlakatlari ushbu nişada taqdim etilmaganligini ko'rish mumkin. Garchi yaxshi ma'lumki, chakana sotuvchilar va onlayn savdo maydonlaridagi sotuvchilar o'z buyurtmalarini aynan O'zbekistonda va Qirg'izistonda bajarishadi.
Shu o'zidan savol tug'iladi: Nima uchun bunday bo'ladi? Nega bizning ishlab chiqaruvchilarimiz o'z brendlarini taqdim etmayapti?
Markaziy Osiyo mintaqasining to'qimachilik va tikuvchilik sanoatini nafaqat souring hubi sifatida, balki Xitoy va Turkiya brendlariga raqobat qila oladigan munosib o'yinchi sifatida faol targ'ib qilish vaqti keldi.
Light Central Asia — O'zbekistondagi axborot-analitik resurs bo'lib, Markaziy Osiyoning engil sanoatini faol targ'ib qilmoqda.
Manba